5 Nisan 2010 Pazartesi

KÖSTEBEK


Artık kesinlikle eminim,Türkiye gerçekten alışveriş için cennet.Bugün istanbul'da kendimi taksim'e attım ve yüzlerce çeşit ve fazlasıyla uygun fiyatlar karşısında kendimi kaybedip birsürü şey aldım.
İlk durağım DB JUNK blogunun sahibi sevgili Deniz Berdan'ın tavsiyesi üzerine gittiğim KÖSTEBEK oldu. Deniz iyiki blogunda bahsetmiş bu şirin dükkandan.İçeride her birne bayıldığım gitar,piano,plak,kaset şeklindeki çantalar,farklı aksesuarlar,kıyafetler,hepsine bayıldım.Dükkanın şeker sahipleri de çok ilgili ve sıcaklardı.Gitmeyen varsa şiddetle tavsiye ederim Aznavur pasajı alt katındaki KÖSTEBEK'e uğramalarını.

I'm definitely sure,Turkey is really a shopping heaven.Today,ı went to Taksim Square and lost myself within millions of clothes,accessories with very very good prices.I couln't stop buying them.
My first stop was Köstebek in Aznavur arcade.I've seen this in Deniz berdan's blog DB JUNK.Thanks Deniz for letting me know this amazing shop.I really loved the guitar,piano, record shaped bags,different accessories.And the owners were very friendly.I hardly recomend everyone to visit KÖSTEBEK.

Ve işte aldıklarım...
And here are some of the stuff which bought from Köstebek.

Bu bilekliğe gerçekten bayıldım.Normalde tasma olarak da kullanılıyomuş ama ben bileğime takmak için aldım.Küperlerde herzamanki gibi müzikle ilgili,sol anahtarı şeklinde deri küpeler.
I really loved this accessories.I'm gonne wear it as wristband.And the other is,as usual,treble clef shaped leather earrings.
Hatırlarsanız "rockish accessories"diye bir post girmiştik.Oradaki kemere çok benzeyen bu kemeri görünce dayanamadım.
İf you remember our "rockish accessories" post,this belt is very similar with the belt there so ıbought this too.
Benim favorim bu çanta.İlk kez DB JUNK blogunda gördüğümde bayılmıştım bu plak şeklinde çantalara.KÖSTEBEK'te bulunca çok sevindim ve hemen aldım.Daha ne çeşitleri var inanamazsınız.
And this is my favorite.When ı saw it in DB JUNK,ı really loveddddd it and ı was very happy to find this record shaped bag in KÖSTEBEK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails