1 Nisan 2010 Perşembe

LOVELY DRESSES Of CRISTINA PIRES

Geçtiğimiz günlerde Stockholm'de yaşayan Kanadalı bir tasarımcı olan Cristina Pires ile tanıştım. Kendisini evde oluşturduğu stüdyosunda ziyaret ettiğimde tasarladığı kıyafetlerden bazılarını giydim ve deneme çekimleri yaptık. Her biri elyapımı, sade ve çok şirin bu elbiseleri Cristina'nın etsy sayfasından satın alabilirsiniz. Ayrıca facebook sayfası'ndan diğer elbiselerine bakabilirsiniz. Ben en çok mavi etrafı cepli olanı beğendim.Çok sade ve şeker geldi.Siz ne dersiniz favoriniz hangisi?
I've just met with Cristina Pires,who is a Canadian designer living in Stockholm. I went her home studio and wore some of her new dresses.We've made some test shooting.You can buy all these handmade, unique and lovely dresses from ETSY .And for more, you can check herfacebook page. My favorite through the ones ı've tried was the blue one with pockets around.I find it really plain and elegant.What do you think?Which one is your favorite?




6 yorum:

  1. bende aynen sana katılıyorum büyük cepli çok güzell imgecim...çokta yakışmış sana ...sen gelmiyomusun ankaraya?

    YanıtlaSil
  2. modellik gunlerine geri donus! :) Ben de gecen sene buna benzer bir elbise almistim tabe kiyametten, ikinci eldi benim ki ama hem renk hem model olarak cok benziyor.. Oldukca rahat ve bence de cok seker!

    YanıtlaSil
  3. Meraycım çok sağol.Geliyorum ben 7 Nisan'da ordayım görüşelim çok özledim senide.
    Lilumi:Tam senlik şirine,bende çok beğendim.:)

    YanıtlaSil
  4. güzel model olmuşsun, hepsi de yakışmış :)

    YanıtlaSil
  5. 2.elbiseyi cok sevdim,zaten belden oturtmalı elbise ve bluzlar her zaman ilk tercihim..tabi model guzel olunca da bakmaya doyamıyo insan:)cok opuyorum imge ablacım..

    YanıtlaSil

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails