15 Haziran 2010 Salı

WHICH DRESS?





Bu yaz çok sevdiğim 4 arkadaşımın düğünü var. Dolayısıyla yeni bir elbise arayışı içerisindeyim. Çok abartılı ve ağır bir elbise giymek de istemiyorum.Dün Karen Millen'da bu güzel elbiseleri buldum ve aslında hiç birini yeterli bulmasam da sizin de fikrinizi almak istedim. Sizce bu elbiselerden birini seçmeli miyim, yoksa hepsini geçip daha güzel bir elbise mi bulmaya çalışmalıyım?
I have 4 weddings to go this summer.So I should definitely buy a new dress. I don't want to wear a exaggerative dress.I found these dresses at Karen Millen yesterday and I didn't find any of them "that" beautiful but I wanted to ask you also.Do you like any of these dresses or should ı try to find another one?

4 yorum:

  1. bende bunlara bakıp aa ne güzel demiştim
    ama bence düğün için yeterli deil, hele de yakın arkadaşsa
    bence bakmaya dewam et hatta burayada yaz
    hatta bende gidip aliyim çünkü benimde en yakın arkadaşım ewleniyorrr :)

    YanıtlaSil
  2. Düğünde beyaz giyenlere kızanlar vardır...Hani öyle bir durum oluşabilir diye aklım karıştı ç
    nkü ben beyazları beğendim. Benim düğünüme en üstteki gibi bir elbise ile gelen vardı ben hiç rahatsız olmamıştım. Ama tabi kişiden kişiye değişiyor bu. En üstteki ve en alttaki elbiselere bayıldım. Üstteki beyazın kısalığı nefis...alttakinin modelini beğendim ama biraz uzun gibi geldi..

    YanıtlaSil
  3. The last one. You will look gorgeous with this white dress!!But I also like the green and black one, its very sophisticated!!

    YanıtlaSil
  4. cerryy, aslına bakarsan ben de beğenmeme rağmen yeterli bulmadım.Burada biraz zor bu gece elbisesi bulma işleri.Düğün öncesi 1 günüm olacak istanbul'da,umarım orada birşeyler bulurum gerçi nereye bakmalı onu bile bilmiyorum tavsiyen var mı?Bulursam mutlaka buradan paylaşırım.
    Cerenim,evet beyaza herkes karşı,uzun beyaz giyenleri ben de pek onalylamıyorum ama kısa olabilir sanki.Birde resimde beyaz gözükse de bunlar krem,kabul edilebilir belki:)
    Adsız;thank u for your help,the green one is also my favorite.But ı am not sure if it is enough or not:(

    YanıtlaSil

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails