17 Eylül 2010 Cuma

YES or NO?

YARDIMINIZ GEREKİYOR!
Biliyorsunuz bu yıl desenli harem pantolonlar pek bir moda.Moda olmasından çok aslında beni çok rahat görünmeleri ilgilendiriyor.Ebru bu pantolonları hiç beğenmiyor.Bense hala sevip sevmemek arasında kararsızım.Neyle ve nasıl kombin edldiğine göre ya seviyorum ya nefret ediyorum. O yüzden size sormaya karar verdim.Ne dersiniz,bu pantolonlardan almalı mıyım yoksa almamalı mıyım?

I NEED HELP!
You know that print harem pants are really "in" this season. Ebru doesn't like them but ı am still hazy about it.Sometimes ı like them,sometimes ı really hate them.But its for sure that they are really comfortable.It depends on the combination ı think.So ı wanted to ask u.What do u think?should ı buy one or not?





2 yorum:

  1. noooooooooooo gerçekten çok çirkinler insanların beğenmesi beni çıldırtıyor

    YanıtlaSil
  2. I ıhhhh... oldum olası ben de ısınamadım şu pantolonlara.

    YanıtlaSil

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails