8 Eylül 2010 Çarşamba

YOU SHOULD TRY THESE!!


Yazın bronzlaşan yüzünüzün aynı renkte kalma süresi çok kısa. Bronz tene de açık renk fondoten kullanamayacağınız için en mantıklısı çok pahalı olmayan ama kaliteli bir ürünle bu dönemi geçirmek.
Ben Bourjois markasını ve kaliteli ve uygun fiyatlı olduğunu birçok kişiden duymuştum.İlk kez denedim ve bu kadar memnun kalacağımı düşünmediğimi itiraf etmeliyim.Bu pata krem(fontoten pudra karışımı),yüzünüze uyguladığınız anda inanılmaz pürüzsüz bir görüntü veriyor.Yumuşacık da bir yapısı var ve asla topaklanma yapmıyor.Ben bunu Ankara'da karum giriş kattaki kozmetikciden aldım.Denemek isteyenlere gerçekten tavsiye ediyorum.
After summer,your face does not stay bronze too long.And you can't use your light ex foundations during this period.So its clever to buy a temporary foundation which is not so expensive but top line.I've been hearing this Bournois brand for a long time.So ı've tried this foundation.And to be honest ı wasn't expecting to be that happy with it.Its so soft,creamy.When u cover your face it looks really perfect.I bought this from Ankara Karum shopping mall.But ı know that u can find it in İstanbul,Australia etc.



Ayrıca yine aynı markanın bu maskarasını da çok yakın bir arkadaşım tavsiye etti.Kendisi herzaman çok kaliteli ürünleri tercih ettiği için bu konuda ona güvenebilirsiniz.:)
Also,ı friend of mine recommended me this mascara from the sama brand.(ı must say that she always uses high quality brands so u can trust her:)


Ve işte gerçek bir çıkmayan ruj!!REVLON'un bu rujunu Avustralya'dan almış ablam.Hemen üzerine çöktüm tabi:)Denemek için sürdüm,başta yapışık bir his bıraktı,hoşlanmadım.Sonra kurudu.Ve yemek yedim içtim dişimi fırçaladım ama sabah kalktığımda hala aynı şekilde duruyordu ruj.
And here is a real "stay long" lipstick.My sister brought it from Australia and of course ı got it from her Right away:)I tried it,first ı didn't like the sticky feeling,then it dried.tThen ı ate dinner,drink lots of things,brushed my teeth and in the morning it was still the same.



4 yorum:

  1. Yaa erkekler için leke kapatıcı bişiler de önerebilir misiniz? Bu tür postlarınız süper :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Modafobik,yeni postumuz senin için gelsin ozaman:)Beğenmene çok sevindik...

    YanıtlaSil
  3. revlonu nasıl satın alabılırız. site adres yer falan :))))))

    YanıtlaSil
  4. Cornus,Revlon bildiğim kadarıyla Türkiye'de çeitli parfümerilerde satılıyor.Herhangi birine girip sorabilirsin.Benimkini ablam avustralya'dan kendine almıştı onunkine el koydum:)

    YanıtlaSil

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails