11 Şubat 2010 Perşembe

GÜNÜN DETAYI

Siyah ojeler uzun zamandır moda ve biz ısrarla uzak durduk bugüne kadar. Nedense hep Emo'ları hatırlattı bize. Modaya karşı direnç tabi biryere kadar oluyor. İnsan bir süre sonra göre göre sevmeye başlıyor ister istemez. Ben de herzamanki gibi çok fazla uzak kalamadım ve bugün gidip siyah oje aldım. Ebru ise siyah ojeyi hala sadece Cadılar Bayramı'nda kullanmayı tercih ediyor.

Oje bulmak için H&M i gezerken birde bu yüzükleri bulduk. Çok hoşumuza gitti ve günün detayı olarak bunları seçtik.

6 yorum:

  1. ne tesadüf:) bende şimdi siyah oje sürüp blogları geziyordumç
    siyah oje çok yakışmış ve özellikle sşyah damla taş şeklindeki yüzüne bayıldım.bu şekilde harika görünüyor ellerin.

    YanıtlaSil
  2. Çok sağoll. Ama biliyo musun, bu çekimden sonra diğer yüzüğümü kaybettim:)şans işte..

    YanıtlaSil
  3. aa yazıık.umarım bulursun. benimde senin o kaybolan yüzüğüne benzer bir bileziğim vardı.aynı formdaydı.o da kayboldu.demekki bu tarz aksesuarlar kayıplara karışmayı seviyorlar:)))

    YanıtlaSil
  4. Birşey kaybetmeye zaten gıcık olurum,hele birde yeni alıp hiç takamadan kaybetmek en kötüsü.Neyse en azından fotoğrafını çekebildim:)Umarım ikimizde en kısa zamanda buluruz:)

    YanıtlaSil
  5. H&M uclu yuzukten bende de var cok seviyorum:) Siya oje candir:)

    YanıtlaSil
  6. Bende çok sevmeye başladım tuguna,her zaman kullanılmasada "siyah oje candır"evet:) Yüzüğümü de çok seviyorum, diğer kaybettiğimi de buldum ki keyfime diyecek yok:)Yeni gelen yüzükleri takip etmeye devam!

    YanıtlaSil

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails