13 Şubat 2010 Cumartesi

Kesinlikle, KESINLIKLE deme!!!

Ugg botlar ilk ciktiginda cok cirkin, inanilmaz kaba, 'ben kesinlikle almam ve giymem bu botlardan' demistim. Ama o zamanlar Isvec gibi soguk bir ulkeye tasinacagimizi bilmiyordum. Hatta buraya geldigim ilk kis bile mucadele ettim almamak icin. 3 yun corap ust uste giymeme ragmen parmaklarim hala buz gibi olunca daha fazla dayanamadim ve almaya karar verdim. Bari heryerde olan Ugg'lardan farkli bisey olsun diye uzun bir arastirma yaptim ve sonunda arkasinda cok sirin kahverengi deri islemesi olan pembis Koolaburra'lari aldim. Durus olarak hala cok sevmesem de artik ayaklarim sicacik...Sizde cok usuyorsaniz kesinlikle tavsiye ederim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails