12 Şubat 2010 Cuma

GUNUN KIYAFETI...

Genellikle canli renkler giymeyi seviyorum. Gece kiyafetlerinde cogunlukla siyah elbiselerin satilmasindan hic hoslanmiyorum. Isvec'e gelmeden once karanlik bir ulke oldugu icin Isvec'lilerin canli renkler giydiklerini duymustum ama buraya tasindiktan sonra hic de oyle olmadigini gordum. Fusya elbisemi ve cizmelerimi Birger Jarlsgatan uzerinde bulunan Sture Gallerian'daki, cogunlukla gece kiyafetleri satan, bir butikten almistim.

Imge ise bu yilin gozdelerinden leopar desenli salini ve farkli kesimli pantalonunu giymeyi tercih etti.



2 yorum:

  1. Elbisenin rengi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Siu, tesekkurler. Bende elbisenin rengine vurulmustum...Senin blogununu da cok buyuk bir keyifle takip ediyoruz...

    YanıtlaSil

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails