6 Mart 2010 Cumartesi

ANN-SOFIE BACK

İsveçli tasarımcı Ann-Sofie Back, hayal gücünde sınır tanımayan tasarımlarıyla biliniyor. 10 yıldır Londra'da yaşayan tasarımcı,evlenip İsveç'e geri döndükten sonra, en bilinen İsveç markalarından biri olan Cheap Monday için hazırladı ilk koleksiyonunu. Ann-Sofie Back for Cheap Monday'i yakın zamanda yine sizlerle paylaşacağız.

Fakat öncelikle dönmeden önce Londra Moda Haftası'nda büyük ilgi toplayan 2010 Sonbahar koleksiyonuna yer vermek istedik. Online oyunların fenomeni "second life" dan esinlenerek gerçekleştirdiği koleksiyon gerçekten görülmeye değer.



2 yorum:

  1. Kolaksiyonda fazla çıplaklık var, aslında yanları açık catsuit'i beğendim ancak içine farklı renkte bir şey giymek kaydıyla. Bir de bornoz gibi ceketi hiç sevmedim ancak çoraba bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Ceketten çok çorap dikkat çekiyo zaten sanırım.Bence yeni bir modifiye projesi olarak direk yaparsınız çok da yakışır:)Koleksiyonun çıplaklığına gelince, doğrudur ama ne bileyim, tasarımlardaki yaratıcılık karşısında öyle bir büyülendim ki ben siz söylemeden önce hiç gözüme batmamıştı:)Farklı bakış açısı her zaman güzeldir o yüzden "sevmedim" yorumu için ayrıca teşekkürler:)

    YanıtlaSil

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails