11 Mart 2010 Perşembe

AGATHA RUIZ DE LA PRADA'DAN GÜLÜMSETEN TASARIMLAR/CREATIVE DESIGNs of AGATHA RUIZ DE LA PRADA

Parlak ve göz alıcı kumaşlarla masalsı tasarımlar yapmayı seven İspanyol tasarımcı Agatha Ruiz De La Prada'nın tasarımlarını, muhtemelen sokağa çıkarken giymeyi tercih etmezsiniz. Ama bu şirin mi şirin tasarımlara tekrar tekrar bakmanın size iyi gelmediğini söyleyebilir misiniz?

You might not be too keen to wear the Spanish designer Agatha Ruiz De La Prada's designs in public. But can you say that looking at those cute designs doesn't make you feel better?



5 yorum:

  1. Piyano ve yumurtalı elbiseye bayıldım, olsaydı seve seve giyerdim:))

    YanıtlaSil
  2. Benim de favorim piyano ve kalpli elbise.Yumurtalı da çok şeker cidden(İmge)

    YanıtlaSil
  3. Hepsine bayıldım seçim yapamıyorum..
    Hayat dolu çok çok cici...

    YanıtlaSil
  4. izledigim bloglar icinde son zamanlarda gordugum en eglenceli entry olmus bu, bayıldım!!!

    YanıtlaSil
  5. Senem_cesi,chotto matte:Çok teşekkürler kızlar,beğenmenize çok sevindikkk:)

    YanıtlaSil

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails