18 Mart 2010 Perşembe

Mim'lenmişiz


Dün sevgili uydurukprenses ile birlikte bir arkadaşımızın evindeydik.Sizi mim'ledim dedi,o ne demek dedim:)Meğer mim'lendiğinde çantanın içinde neler var onu göstermek gerekiyormuş. Ebru şuan İzmir'de olduğu için ben gösteriyorum çantamdakileri.Öncelikle içindeki fiş yığınını falan temizledim tabiki:)Ben biraz "teknolojik alet edevat"şeklinde geziyorum.Soğuktan ellerim ve dudaklarım çatlamasın diye taşıdığım lipstick ve el kremi dışında öyle makyaj malzemesi falan taşımam.Ama her fırsatta müzik dinlediğim için itouch'ım, gördüğüm güzel şeyleri her an çekebilmek için ufak makinam,iphone'um ve çok unutkan olduğum için not defterimi yanımdan ayırmıyorum.Eldiven zaten buranın olmazsa olmazı,sigara ne yazık ki baya azaltmış olmama rağmen hala taşıyorum.Bunlar dışında birde cüzdan,anahtar falan var herkesde olduğu gibi.Birde yazın güneş gözlüğüm çantamın ayrılmaz parçası çünkü güneş alerjim olduğu için gözlüğüm olmazsa kör gibi oluyorum:)

Şimdi bizi takip edenlerden isteyenler göstersin çantasındakileri:)
Our friend uydurukprenses send us "mim".That means we have to show the things in our bags.Ebru is in İzmir now so ı'm showing the things in my bag.

3 yorum:

  1. himm sigarayi gorunce kizmis olsam da hediyem olan lipstick isi duzeltti:))

    YanıtlaSil
  2. Buarada mimlemek icin ne yapmis olmak gerekiyoooo

    YanıtlaSil
  3. Sanırım önce mimlenmek gerekiyor.Mimlenince sende çantasını görmek istediğin birini mimliyorsun anladığımız kadarıyla:)

    YanıtlaSil

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails