11 Mart 2010 Perşembe

WISH LIST!

Zaman zaman beğendiğiniz bir sürü şey aklınızda kalır ve almak için çıldırırsınız ya; İşte bizim uzun zamandır aklımızda kalanlar.
Sizin uzun zamandır gözünüze kestirip almak istediğiniz şeyler neler?

Sometimes the things you like remains in your mind and you strongly want to buy them as soon as possible.Here are some of the things that we definitely want to buy!
Do you have something that you strongly want to buy these days?
IMGE'S WISH LIST

Louis Vuitton gözlüğü ilk gördüğüm andan beri istiyorum:)

Yaza girerken beyaz çanta şart...Bu Miu Miu çanta hem şık hem spor olduğu için çok sevdim.

Balmain her zamanki gibi yapti yapacagini!



Ve Miss Sixty'nin yeni sezonundan bunları çok beğendim.Ne yazık ki buradaki mağazalarında henüz yok:(

Dağınık duran makyaj malzemelerimin bir an önce düzene girmesi için bir make up case almalıyım.

Bu aralar salaş modumdayım. Böyle yırtık t shirtler istiyorum ama tam istediğim gibi bulamadığım için en sonunda kendim birtane yırtıcam sanırım:)

Bu kaset ve plak çantalara bayılıyorum.Sağolsun sevgili Deniz Berdan blogunda bunları nereden bulabileceğimi yazmış. İstanbul'a gider gitmez ilk durak Atlas Pasajı.

EBRU's WISH LIST

Bunun gibi ama kahverengi bir cantaya ihtiyacim var.

Stockholm'de artik karlar erimeye basladi ve yagmur botlarini giyme vakti geldi.

Bu beyaz ceketin on kismindaki harekete bayildim, en kisa zamanda benim olmali :))


Veee dolabimda olmasini istedigim Burberry klasik trenckot.

Soguk Isvec kisinda cok sik bir secenek, ancak aylardir kafama gore bir tane bulamasam da arastirmalarim devam ediyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails