14 Mart 2010 Pazar

THREEASFOUR LEGGINGS

Ne zaman hoşuma giden güzel ve değişik bir tayt görsem,markasının Threeasfour olduğunu farkettim.2010 ilkbahar-yaz koleksiyonundaki şu taytların güzelliğine bakın.Kesinlikle bir tane almak istiyorum ama nereden alabilirim hiçbir fikrim yok. Nereden alınabileceği hakkında fikri olan?

Whenever I see a different and beautiful legging,I realize that its Threeasfour. Look at these beautiful leggings from spring/summer 2010 collevtion.
I realyyyyy wanna buy one but don't know where?Do you have any ideas?

2 yorum:

  1. Bulursan bana da haber ver lütfen, bayılıyorum bunlara:) Bulamazsak üzülme, tabii değerli olan fikir ama kopyalamadan yorum katarak kendimiz de yapabiliriz:)

    YanıtlaSil
  2. Tabiki haber veririm.Umarım bulabiliriz çünkü ben bunları yapma konusunda sizin kadar başarılı değilim sanırım:(

    YanıtlaSil

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails