4 Mart 2010 Perşembe

GÜNÜN DETAYI:Kabarsın saçlar

Hani bazıları fön çektirir, sonra 2 gün o saçın fönü bozulmadan gezer ya, nasıl imrenirim. Benim saçım daha akşamına fıss diye söner. Kabarmaz, şekil almaz.

Ebru da ben de aynı dertten müzdarip olunca tabi denemediğimiz ürün kalmadı bunu çözmek için. Sonunda gerçekten işe yarayan birşey bulduk. CATWALK ROOT BOOST.

Banyodan sonra nemli saçınızın diplerine sıkıyorsunuz.Hafif yediriyorsunuz sonra kurutup fön çektiğinizde,ta taaaaa. Çok kolay şekil alan ve gerçekten hacimli duran saçlarınız var.

İnce telli saçı olan ve "benim saçım da hacimli kabarık durusun" diyenlere şiddetle tavsiye ediyoruz. Ürünün Türkiyede de satıldığını biliyorum. Ben Ankara'da Paris kuaför'den satın almıştım.Filistin caddesi üzerindeki paris kuaför sanırım sipariş üzerine hala getiriyor




.

3 yorum:

  1. hayatım değişicek bu ürünle! şaka yapmıyorum, fön çektirdikten ya da evde düzleştirdikten sora kimse beni nişantaşı'nda, bebek'te falan yürütemez mesela. ya da alsancak'ta. o kadar kılımdır, oyunbozanımdır. napim, saçım ince telli, düzleşir düzleşmez düşüyor saç, kabarık ya da havalı kalamıyor.

    YanıtlaSil
  2. Sedacım çok sevindik işine yaramasına.Umarız sen de bizim kadar memnun kalırsın kullandıktan sonra.İzlenimlerini merakla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. işime yaramadı henüz. neden dersen çilekte aradım ama bulamadımç vaktm olduundan bi bakıcam nette falan. ama umarım işe yarıycak, ben de sizle dediin gibi paylaşıcamm:) sevgiler!

    YanıtlaSil

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails