15 Mart 2010 Pazartesi

YOU SHOULD HAVE A FUR IF YOU LIVE IN STOCKHOLM



Birşeyi farkettik!Eğer Stockholm'de yaşıyorsanız dolabınızda en az bir tane kürk olmalı.Türkiye'de yaşarken,kürk benim için sadece yaşlı kadınların giydiği birşeydi.Fakat burada işler biraz değişti.Sadece soğuk yüzünden değil, buradaki sokak modası da kürkleri biraz daha sevmeme sebep oldu(tabi gerçeklerini tercih etmiyorum ama bu ne yazık ki gerçek:().Bu yüzden bende kendime sonunda bir kürk aldım.Ebru İzmir'e gitmeden önce şans eseri gezerken bulduk bu kürkü.Tam istediğim gibi kapüşonlu bir model olduğu için hemen aldım çünkü en azından biraz daha sportif bir hava katıyor.Resimden pek belli olmuyor ama önümüzdeki günlerde deri ceketimin üzerine giymeyi düşünüyorum ve tabiki sizler de fotolardan göreceksiniz.
We finally realize that,if you live in Stockholm, you should at least have 1 fur in your wardrobe. When I was living in Turkey,for me,fur was such a thing that only old woman wears. But things have changed here.Not only because of the cold, but also the street style in Stockholm makes me like furs. So ı've bought a new fur for myself.Before Ebru went to İzmir,we've found this by chance.Of course I do not prefer the real ones but unfortunately this one is real:()I prefered one with a hood because it gives a sporty look to the fur. I'm going to combine it with my leather jacket and of course you'll see it:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

AKLINIZDA NE VAR HAYDİ BİZE DE SÖYLEYİN!

 
Related Posts with Thumbnails